Известие

Collapse
No announcement yet.

Да бъде, или да не бъде Alfa 147?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от simo90 Покажи съобщение
    Здравейте!
    Пиша в тази тема,защото нещо не мога да се оправя с търсачката,а и ще пиша по темата.

    Взех книжка преди известно време и започнах да си търся кола,за в града. Предпочитам да е автоматик,но имам някои питания относно системата selespeed на алфа ромео.
    Четох по въпроса,особено за city mode. Въпроса ми е,това като обикновената "директна" ли е или има някои особености? И добре ли работи,или е сложена да се ползва само за кратко,иначе си ги сменяш сам?
    Другия ми въпрос е свързан с двигателите. Спрял съм се или на варианта 2.0 бензин,150 к.с. и на дизела,който е 115 к.с. Предполагам,че бензина е по-добрия вариант с оглед на повечето мощност.Но все пак кое бихте ми препоръчали? Не съм някой "джигит" да ръчкам колата,но все пак искам когато искам да върви - тя да върви.
    Колата най-вероятно ще се вкара от Италия,ако има значение...
    Хайде пробвай с търсачката повечко

    Освен това чети повечко.

    Селеспиид не е автоматик и няма нищо общо с автоматика.

    По ред причини дизеловите двигатели на 147 са по-успешни от бензиновите.
    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

    Comment


    • #32
      СЛушай търтея!

      Дизелов двигател търси, ако може и да е от по-новите жтдм още по-добре....
      За селеспийда - блазни спор няма, но ако ме питаш мен са си излишни главоболия! Селе-то не е автоматик. Давам ти пример....Седиш на светофара и си натиснал педала на спирачката - това е все едно да държиш натиснат постоянно педала на съединителя при кола без селеспийд...Демек износва се през това време, през което ти си мислиш - еее карам автоматик
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        СЛушай търтея!

        Дизелов двигател търси, ако може и да е от по-новите жтдм още по-добре....
        За селеспийда - блазни спор няма, но ако ме питаш мен са си излишни главоболия! Селе-то не е автоматик. Давам ти пример....Седиш на светофара и си натиснал педала на спирачката - това е все едно да държиш натиснат постоянно педала на съединителя при кола без селеспийд...Демек износва се през това време, през което ти си мислиш - еее карам автоматик
        А 1.6 на това купе не е ли по добре от мултиджета
        sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
        Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

        И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
        Ramstein - Benzin
        https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

        Comment


        • #34
          1,6 е пълен боклук (ако питаш мен)Хем не върви, колкото 2,0 хем гори, колкото него...Като купувах колата първо, че бързах и нямах време да оглеждам много, много. Второ, че повечето 2-ки бяха или 4-врати или бяха в супер занемарено състояние....Накрая капарирах една 2.0ТС и тоя ме извъртя с парите и не се обади....(това да е за урок - без документ пари не давайте!!! ).... Та накрая видях тази моята 1.6 120коня - беше в супер външен вид - нямаше троп-лоп по окачването и видими течове, имаше всички екстри за модела + кожа (което търсех) и бях принуден от обстоятелствата да я взема
          В последствие се оказа с проблемен мотор, но ШАНС....

          Ако трябва да се върна назад във времето щях да взема само и единствено дизеляк от новите или в краен случай 2,0ТС , но 1,6 НИКОГА!!!!!
          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

          FIAT Coupe 16VT
          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
            1,6 е пълен боклук (ако питаш мен)Хем не върви, колкото 2,0 хем гори, колкото него...Като купувах колата първо, че бързах и нямах време да оглеждам много, много. Второ, че повечето 2-ки бяха или 4-врати или бяха в супер занемарено състояние....Накрая капарирах една 2.0ТС и тоя ме извъртя с парите и не се обади....(това да е за урок - без документ пари не давайте!!! ).... Та накрая видях тази моята 1.6 120коня - беше в супер външен вид - нямаше троп-лоп по окачването и видими течове, имаше всички екстри за модела + кожа (което търсех) и бях принуден от обстоятелствата да я взема
            В последствие се оказа с проблемен мотор, но ШАНС....

            Ако трябва да се върна назад във времето щях да взема само и единствено дизеляк от новите или в краен случай 2,0ТС , но 1,6 НИКОГА!!!!!
            Бартер прай тогава за жтдм или за 2.0 тс
            sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
            Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.

            И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
            Ramstein - Benzin
            https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY

            Comment


            • #36
              Ще оспамим темата, но....е хубаво наистина да се мисли преди да се купува. Съветвам колегата, който търси 147 да се замисли сериозно дали му трябва бензинова лакома 2,0ТС или едно жтдм + чип ( икономично и бързо).

              А за моята и мина времето...Що пари набутах в нея...Требе да я бартеросам за егати "куклата"
              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

              FIAT Coupe 16VT
              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

              Comment


              • #37
                Трудно ще намерите някои да бартероса читав дизелак за куцо 1.6 бензин.
                По темата: от 147 варянта е дизел+чип другото е компромис. Дизела от тези 115кс с чип е ~150кс,но по важно е въртящтия момент 275Нм с чип ~350Нм докато бензиновия 1.6 / 146Нм е ДВГ за девойки които просто искат да отидат спокойно на работа с красива кола,2.0 /181Нм е друга бира,но пак отстъпва на модерния дизел
                И най-важното,разход на гориво (все пак е криза) дизела гори почти на половина от бензина ! Остават пари за банички с боза
                Освен това този мотор (1.9 жтд)се доказа като един от най-безпроблемните,вървящи и икономични.
                Успех в избора
                Alfa Romeo EX 155 1.8SS,147jtd,156TS,156jtd,
                159 1.9 няколко. 2.4 няколко, Auto, ръчка - всичко
                NEW 159 2.0 JTDm Black TI

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                  СЛушай търтея!

                  Дизелов двигател търси, ако може и да е от по-новите жтдм още по-добре....
                  За селеспийда - блазни спор няма, но ако ме питаш мен са си излишни главоболия! Селе-то не е автоматик. Давам ти пример....Седиш на светофара и си натиснал педала на спирачката - това е все едно да държиш натиснат постоянно педала на съединителя при кола без селеспийд...Демек износва се през това време, през което ти си мислиш - еее карам автоматик
                  Не мога да ти схвана мисълта. Искаш да кажеш, че съединителя се износва, когато е отлепен ли? Според мен няма логика, би трябвало да се износва, когато "отлепя" и "залепя" съединителя, но не и когато вече е натиснат. По същата логика би трябвало да се износва и когато е пуснат и си на свободна.
                  Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                  Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от achkar Покажи съобщение
                    Не мога да ти схвана мисълта. Искаш да кажеш, че съединителя се износва, когато е отлепен ли? Според мен няма логика, би трябвало да се износва, когато "отлепя" и "залепя" съединителя, но не и когато вече е натиснат. По същата логика би трябвало да се износва и когато е пуснат и си на свободна.
                    Всъщност и двамата не сте прави.
                    Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                    Comment


                    • #40
                      Моля обясни на непросветените
                      Ако в края на годината съберете всички презервативи, които сте използвал и успеете да направите автомобилна гума от тях с гордост можете да я наречете GOODYEAR!
                      Alfa Romeo 166 2.0 TS + А-95Н LPi

                      Comment


                      • #41
                        Мисля, че не съм се изразил правилно...

                        Седиш на светофара и не си на позиция N, а си на първа, и си държиш спирачката ...и чакаш да светне зелено, за да я пуснеш и да подадеш газ за ускорение....За мен това е равносилно да седя на светофара с натиснат съединител и на първа скорост (за кола с ръчни скорости), докато чакам да тръгна....
                        ТОва са си мои размисли, щом търтея казва, че съм в грешка, не споря
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #42
                          При натисната спирачка на селето не си на скорост всъщност
                          А при натиснат съединител се износва лагера много бързо
                          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                            При натисната спирачка на селето не си на скорост всъщност
                            А при натиснат съединител се износва лагера много бързо
                            Грешиш! На скорост си. Съединителят е натиснат и лагера си се върти. Затова селеспийда изключва от скорост когато дълго време не му подаваш газ на място.
                            Не е автоматик и няма общо с автоматика освен функцията "sity" която те отменя в превключването на скорости като следи обороти на двигател, оскорост, натоварване на двигател, положение на дросел, и т.н и в оптималния момент подава сигнал и превключва предавките.
                            Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                            sprint tropheo
                            155/1.8
                            156/2.0 Selespeed

                            Comment

                            Working...
                            X